POLITICA DE RETUR
Compania care administreaza site-ul www.tehnocenter.ro, denumit in continuare TeHnocenter , este S.C. Tehno Center Int S.R.L., numita in continuare S.C Tehno Center Int S.R.L., inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/18579/2004 si avand Codul Unic de Inregistrare: RO16942160.
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane fizice Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Daca aveti probleme legate de o comanda care nu pare a putea fi rezolvata prin email sau cu o persoana cu care sa discutati puteti lua legatura pentru o conciliere interna GRATUITA cu Cristian Crisan la cristi@tehnocenter.ro .
Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel : "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor." Tehno Center Int Srl recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
Tehno Center Int Srl va returna contravaloarea comenzii, mai putin costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare. Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate : a) Procedura de retur: - pasul 1: Se completeaza formularul de retur disponibil aici- pasul 2: Se trimite produsul in atentia Departamentului Service , la adresa transmisa in raspunsul primit dupa transmiterea formularului de retur . In pachet trebuie sa existe o copie dupa factura de achizitie sau cererea de retur (cererea de retur printata sau numarul cererii de retur scris pe o foaie) pt a putea identifica comanda de provenienta b) Formular de retragere : Formularul de retur in format tipizat se poate descarca de ''AICI '' c) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa office@tehnocenter.ro
2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - persoane juridice (operatori economici *) Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la office@tehnocenter.ro Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos: - perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor - minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei - completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu) - produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile de la PUNCTUL 3 din politica de retur) - produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maxim 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului. * Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari). 3. Produse excluse, fara drept de returnare * Produsele din categoria "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, sau a produselor care suporta modificari fata starea initiala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala prin evidentierea faptului ca produsul se livreaza pe '' Comanda ''. Exemplu : Generatoare de curent cu pornire automata , pompe submersibile cu rezervor de presiune separat . Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014. 4. Date returnare Returnarea se va face conform datelor de mai jos : Returnarea se poate face la adresa primita pe mail , prin curierat (recomandat Cargus Curier sau Fan Courier), sau personal. Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren. Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, poate varia de la 24 la 72 de ore. Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.
Important:
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@tehnocenter.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. SC Tehno Center Int SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor cumparate prin intermediul site-ului. De asemenea, SC TeHnoCenter SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru incompatibilitatile aparute intre produsele achizitionate de la alte firme si cele achizitionate de la SC Tehno Center Int SRL.